Tha new klass!

Hejhej! har precis kommit hem. Vi hade typ nåt skittråkigt på zinken först.. jäättetråkigt. "Friidrott" som dom kallar det. Jovisst, kasta skumgummi pinnar! haha, men iaf. Sen hade 6orna match mot lärarna och typ, ah lärarna vann dom jävlarna (a). Men vi fick spela i 6 min! lång match va? sajk. Men sen kl 1 skulle jag till min nya skola för att möta upp min nya klass. stööört. Ahh, det var väl okej klass. Fick typ nån himla Per Ström som mentor! ;o han hade grått hår i en toffs (långt), blåa glasögon (glaset var blått..?!) thaha.. Aja, men liksom, klassen va väl okej tror jag fast känner dom inte som jag ska börja med? bara några. Några jobbiga killar från min klass ska börja..! OOOMG. Slapp iaf 2 vissa i min skola (a) yes. Sen äter jag muffins och lite sånt. Asså va tvungen att springa till 7-eleven imorse! shiet, hade ju matsäck. Eller mn skulle ha. Jag glömde äta frukost! haa, lyckat.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0