tårta >:)

Hej!! jag kom nyss hem från grönan. Jag åkte lite saker. Hahah, det va så kul jag och ewa ( EUOWA :D ) satt i frittfall sen vare typ två andra killar som åkte bredvid oss. Ganska töntiga och så haha, fast dom va typ 16 & vi e 13? hah, meh aif. Dom bah, "Hallå, vi langar samma pose! ni bestämmer". Vi bah? ehh.. okej. L , då. (Pekfingret och tummen). Dom bah okej. Hahah sen när vi kolla på bilden så typ höll dom upp pekfingrarna?! man bah, ehh okeeeej? thaha. Men jaa.. sen typ vare lite kul! hihi. Juste bakade tårta i skolan idag! vi va fyra stkn på en tårta och min grupp vann! (aa) asså man röstade om vilken som va snyggast ;D Smurfdalen va våran.. HAHAHAHA :D Men ja, sen typ spyr jag nästan när jag tänker på tårta nu! jag som ska äta det imorn.. min brorsa fyller 15 :0 ,

hihi aja pusspuss
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0