Helu!

Hejsan! bloggade aldrig igår. Min brorsa fyllde år igår så vi åkte till .. ehm vad heter det? ja något med holmen, det ligger mittimot Lidingö. Så åt vi på den fina restaurangen där. Lunch. Det var typ bara massa brats och snobbar där ;P haha! och några kändisar såg jag :) sen åkte vi tillbaka. JUSTE FJÄDERHOLMARNA! haha.. till slussen iaf med båten.  Där va det någon festival som låg där så vi gick dit snabbt. Jag märkte inte förns än typ 5 minuter att jag stog bredvid Salem Al-fakir, Vincent och några fler känidsar :) hihi.. jaja. Sen så tog jag 3 polly-påsar som dmo delade ut, det var jättegott! jag testade Wii och sen spelade jag ett spel och vann en badboll. :P Haha. Mm.

Idag så har jag inte gjort såå mkt. Ätit pizza och gått till skrapan. Åt glass :)<3

xoxo, amanda (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0