Grönalund

Tjena! idag så tog jag bussen till Slussen och mötte mirjam där, typ kl 1. Ah, sen åkte vi till Grönan fast hon skule typ åka kl 3! :/ jag åkte typ lite grejer. Fyfan vad kallt det var idag! usch, jag typ dog! :P jag hade liksom bara tofflor eller vad det heter, haha.. och typ en jättetunn jacka och t-shirt. Haha, ddet var ännu kallare högst upp i fritt fall :o. Thaha.. aja. Men vi träffade några andra där sen som vi va med. Ewa, Sara, Ida och Maja :]<3 vi hade kul. Sen fick vi typ värsta biggie händerna! wiie, i <3 sverige. (det var en svensk flagga på dom). Ah, det var nånting där så jag fick, eller jaah, man kunde typ ta och jag tog två! hihihi :D maha, sen åkte jag hem och bakade Cupcakes mm, dom är shiet goda (; glaserade och skit också! yumyum. Neeeeej, imorn är det skolan. FANFANFAN! Aja.. ;/ blä hatar måndagar. Och torsdagar, dom e ju värst. Längtar till sommaren SKIT MYCKET! Haha, sen en annan skola tack o lov!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0